En riktigt bra dag med bästa vän och prat å sen också träffa en idol :D

Älskar att Malin var så snäll och ställde upp och fotade åt mig med min kamera :) och Molly är verkligen en som älskar ALLA :) En sån sjukt fin person och jag hoppas verkligen att hon går raka vägen till finalen och hon kommer allt få alla mina röster i kväll :D
Hon singnerade en påse och en skiva:D Det är riktigt awesome :D
Detta var min utsikt i natt :D Det var ingenting att klaga över direkt :D Det är så sjukt fint :D
 
Det var roligt att Molly minns mig också när hon hörde vad ja hette :) Gör en lite extra  när man jobbade natten och bara hade sovit en timme och sen i väg med Malin till Valbo :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: