Blä va jag ogillar det jag ser i spegeln "/

Nu såhär på morgonen så kollar man sig alltid i spegeln som hänger i hallen.. blir generad över hur jag ser ut.. va hände med allt? Och hur i helvete har jag låtit de bli såhär precis? Jag stirrar för mycket på siffrorna på vågen i stället för att kanske se hur jag kanske ser bättre ut i kroppen. Men jag tycker inte ens om min kropp längre.. ser ut som gud vet vad-.-

Även hur mycket robbin säger att han tycker om hur jag ser ut å att han tycker jag är sexig. Så ser jag inte alls hur han kan tycka det.. det ser ut som vanligt i alla fall vad jag tycker. Men hur ska jag lösa det själv så jag kan älska mig för den jag är å ser ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: