uppsala å träffade Stina en sväng :)

I dag hade jag möte med team wellness och jag va där i nästan två timmar å pratade. Efter så träffade jag Christie  och vi tog en fika å kollade lite i affärer innan  vi åkte hem. Svärfar var hit och passade rex en sväng och nu har jag precis kommit hem och har varit ute å gått med rex så nu lag  han sig och ser så nöjd ut! 😊 
När jag fikade med Christine  så fick jag en försenad  födelsedagspresent av henne och det var ett silverhalsband med k för kitty h för hålldin och R för robbin ❤ åh så glad jag blev! 😄 superfint! ^^

Sen fick jag hem jobb som jag ska söka från arbetsförmedlingen ☺ så jag ska sätta mig å söka det så har jag sökt två jobb nu ₩
Åtminstone ^^

Jag ska byta  om och ta på mig en myströja å sen börja med maten till  Robbin kommer hem 👍 sen ska jag slöa lite å jobba med matanalysen som bara bråkar med mig -.- hatart!  Känns som om jag har feber  i kroppen också  vilket inte är sådär jätteskönt "/

Aja, ska börja med mat nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: