SNART HELG! :D

Sista jobbdagen i morgon som jag vet, och jag har längtat till denna helgen så länge! Ska bli så underbart att få gå på namngivelsecermoni och sen bara få umgås med fina människor :D
 
Så jag har hunnit med ganska mycket nu på den senaste tiden ! Och det känns ruggit bra!
Ska snart sova så man orkar upp i morgon utan problem :D har typ 26 trappor i morgon så de lär gå relativt fort :D
Jag har suttit med komplittering i dag så man kan bli klar med den någon gång :D Skicka in å done! slipper skiten sen :D
 
Det är snart den 10 juli å då blir det sjukhuset och sen in å se Måns i furuvik :D Veckan där på åker man på semester :D och jag längtar som tusan dit! :D
På onsdag ska vi ta handledarkursen så vi får börja köra med Malin och simon, sen ska vi också göra så vi får köra med svärmor med :D och Robbin ska få börja köra med Mamma också :D
Så detta kan bli bra! Kanske man inte behöver gå arbetslös så länge :D
Men u ska jag lägga mig och bara längta mer till helgen! Underbara helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: