prov check!

Provet har jag gjort och får se om de räcker till ett E. Men nu är man på G till tandläkaren för näst sista gången och snart är de bara en gång kvar (Y) så jag träffade också min kusin på bussen in till tierp^^ känns riktigt  najs^^ få prata lite med henne^^  har en fullspäckad dag med massor av saker som ska göras ^^  så nu  när jag får vänta en halvtimme hos tandläkaren så ska jag läsa 50 nyanser av honom (Y)  och så har man ju alla böckerna så de blit bara att nöta igenom 😄 ska hem till mamma och pappa och ta junior sen och hämta ut två paket med nya gardiner och robbins födelsedagspresent som redan har kommit^^  så får han två saker han vill ha ^^ 

 Sötnosar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: