Ullaredsresan och söndagen :)

Torsdagskväll så gick vi till robbins pappa för att han skulle ha rex över natten och dagen till Amanda kom hem från skolan :) Som sedan va hund och kattvakt åt oss till i går :) Massa det uppskattas :) När vi sen kom till mamma och pappa på torsdagskvällen så satt jag och gjorde det sista till uppsatserna som skulle in :) och robbin somnade som en stock xD, vi båda hade jobbat och jag hade också grejat massor hemma till han kom hem ^^  hade riktigt svårt att somna så man fick försöka göra det bästa utav situationen, så jag sov 3,5 timme på natten innan vi skulle åka till Ullared, men sån tur är ju att man kan sova på bussen ner :)
 
Jag hade 3000 kr med mig ner, och kommer hem med 500 kr :) Så om det ska gå till Gaddning så får de gärna göra det också :)
Men på fredagen då vi kom ner så åt vi lunch på chinaresturang med buffé :) och sen raka vägen in till Ge-kås^^  Mamma och jag kollade efter doppresenter till dopet vi ska till på Lördag :) Emil och Emma ska döpa sin dotter och det ska bli riktigt kul att gå på :) så kommer vänta lite med att framkalla lite bilder så man kan få lite bilder från dopet också med :) Men nu har vi i alla fall hittat doppresenter :D
Sen så handlade jag lite sommarkläder (Y) Och jag hittade mig också ett par jeans som jag diggade riktigt mycket och 119 kr va inte alls farligt för dessa vackra jeans! hehe..
När man hamnade på babyavdelningen och oj va mkt fint det finns som man kan köpa till sina små! Så jag vet i af en person som kommer handla ALLA sina babysaker där :D  Vid kvart över 3 så var vi vid kassan och gick till bussen för att hämta våra saker och sen kunna gå till motellrummet ^^ Vi började packa i våra stora gula bags och sen in en till veva ^^ Hittade lite smått och gott även denna gång ^^  och det fanns hur mkt UGGLOR som helst! Så nu har jag shoppat ugglor till en förbannelse! haha ^^
Och sen vid 18-tiden gick vi och åt på Stantos :D Älskar att äta Pizza :D  Sen gick vi tillbaka till motellrummet och duschade bäddade sängarna och kollade på let´s dance :D Dock såg jag bara första dansen innan jag somnade xD
Vaknade på lördagen vid 05.20 xD hahaha
Vi åt frukost och sen i stort sätt 07.20 gick vi in på Gekås igen och handlade för sista gången för denna resa ner :) då bestämde jag och robbin oss för att köpa till hans systerdotter och hennes storasyster :) Så de fick en varsin leksak och kläder av oss :) Så när vi träffar robbins syster så får hon alla sakerna till barnen :) Lite mys sådär :)
Sen gick mamma och jag och tog två varsinna hål i öronen och jag köpte även töjningar :D Så i dag vart det att sätta i en av töjningarna ^^  och sen gick vi också och kollade i småaffärerna utanför ^^   vid 11tiden så gick vi och åt mat och sen väntade på att klockan skulle bli halv 1 så vi kunde åka hem ^^ Somnade nästan direkt  när vi hade satt oss på bussen ^^
 
vi stannade till på Gränna och då fick jag en knäckklubba av Robbin ^^ MUUUUMS! :D
Sen sov jag i stort sätt hela vägen hem, och sista stoppet i stavsjö va kvart över 5 och efter 47 minuter blev jag askissnödig och fick gå på toa på bussen! Ingen höjdare! Men det gick i af ^^ Sen när man äntligen kom hem och packade upp så fick vi hem Rex och Amanda fick sina ballerina kakor :D och jag började tvätta upp kläderna som jag har köpt, ja jag måste tvätta mina kläder om de inte är inplastade xD något med min bacillskräck xD
Men kan inte vara mer tacksam för att man har en sådan fin familj som hjälper en :)
 

Vaknade fett sent i dag jämfört med vad jag brukar göra xD så robbin väckte mig med en puss på munnen <3 det är inte alls helt fel :D 
Hjälpte mamma och pappa lite med junior medan de höll på med veden, höll ett öga på han ^^ Så vi lekte med bollen, och busade på baksidan ^^ Min lilla buse <3 :D 
När jag kom hem därifrån satt jag och kollade på förr eller senare så exploderar jag och höll på med mina fotoalbum :) nu har jag satt in mina 450 bilder jag hade ^^ Men ska vänta med att framkalla nästa gäng ^^
Och nydligen har jag och Robbin varit på en promenad och gått med det nya selet till Rex^^ Mys att gå med sin man och bara prata av sig lite <3 Älskar min söndag ^^
Och jag känner på mig att min måndag också kommer att bli bra^^ Då blir det en sväng till uppsala ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: