Handledning (Y)

Nyhemkommen från skola och promenad med hund! och ska snart i väg igen samma sträcka -.-
Men det kommer bli en promenad till vid kvart i 3 för att sedan åka vidare till mamma och pappa för att ställa cykeln där. Sen ska jag möta upp min man efter han har slutat jobbat och tagit tåget till Gävle ^^
Sen ska vi kolla på avenders 2 :)
Så det kommer  att vara lite kvalitetstid i kväll och sen ska jag försöka hinna plugga lite innan också :)
Handledningen i skolan i dag gick ritkigt bra :) Och jag vet nu vad och hur jag ska göra mer för att det ska se bra ut :)
Det är så sjukt.. Det är ca 4 veckor kvar.. Sen ska jag vara klar med allt! Och jag har sedan sommarlov :O Men det ska bli skönt att bli klar också ^^ Och sen det som är läskigaste.. ARBETSLÖSHET! :(  Men man får också någon ny erfarenhet :) OCh det går ju bra ändå :)
 
Sen så har jag fått ett nytt projekt som jag ska göra och det känns awesome  :D Och jag kan inte längta mer efter att få börja med det :)
I morgon blir det en heldag med bara pluggning ^^ Så det ska bli najs att få göra ^^  Ne nu ska jag kila ut med voffe igen och sen åka iväg igen ^^  pusshej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: