Tre dagar jobb!

Nu blev de ändå tre dagar jobb denna vecka ^^ Men det blir pengar i af ^^ Och i morgon ska jag jobba och sen ska jag bara umgås med Malin och hitta på en massa bus! :) Så i morgon blir det att spela massa lol och bara göra massa myssaker :D Som jag längtar till ^^ Och i kväll blir det också att man ska spela bilbingo ändå ^^, så man kan kanske vinna lite pengar som man kan ha till smekmånaden eller så :) Vi får se alltså vad det är som kommer att hända och jag kommer bara längta till i morgon för att få helg också :) Kolla på bio på lördag och bara umgås med nära och kära, låter inte helt fel för min del ^^ 
Nu sitter jag och väntar på robbin för att vi snart ska äta och sen vid halv 7 kommer min svärfar och hämtar upp mig så ska vi spela bilbingo sen :) Så det ska bli awesome ^^ Och sen ska man upp halv 6 igen i morgon flr att jobba sista gången denna vecka. Så får man välla se om de ringer igen och de vill om man ska jobba igen :P Men jag vet inte riktigt alls om jag ska tacka ja, eftersom jag lär plugga ^^ 
Aja, nu ska jag se om min man har kommit hem :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: