Torsdag= plugg och lite fina ord jag kom och tänka på ^^

Jag sitter och pluggar lite nu, sitter och skriver  på uppgift 1 som  handlar om Pär mårts som vi ska skriva om, vilket ska bli intressant att göra klart! Jag har även sålt den klänningen jag ville ha att gifta mig i! Men jag kommer att hitta en ny klänning till den dagen då jag ska gifta mig, så det är ju ingen bråtska med det än :)
Sen så ska jag och älskling duscha^^
Det är rätt sjukt, att det kan bli så många bra saker som händer nu under 2014! Det är som om det verkligen är mitt år, menar jag hade ju väldigt många motgångar 2013, samtidigt då jag fann sakerna som jag inte alls har tänkt på  att kunna själv. Det finns människor som har fått mig att se det som har varit positivt, och inte bara negativt. Att jag är bra som jag är som exempel, eller att jag är en fin person som fortfarande kan vara den som kan göra personer glada som jag kunde förr. Som om jag kunde sprida den glada känslan som jag alltid kunde få fram förr, vilket jag kan göra nu också tydligen vilket jag är jättegla över :)
 Att kunna upptäcka saker om sig själv som  människor säger till en kan vara sanna. Jag har varit med i en grupp som har hjälpt mig att stärka min självkänsla, och den som gjorde mig starkare än jag någonsin har känt mig. Vilket jag är glad över att jag har fått uppleva och kommer  att sakna nu med alla fina komplimanger och kommentarer som gjorde en så glad^^
Jag har utvecklats så mkt som person även fast man kanske inte ser det alla gångerna  eller att jag inte ser det. Något jag är riktigt stolt över är att jag har upptäckt saker som jag inte har sett förr, vilket jag är glad över att jag har gjort!
 

I morgon blir de en bra dag, jag ska fika med min bästa vän och sen ska vi ha lite planeringstid också med lite skojiga saker som ska hända.  Även fast jag är på botten så kan du prata mig till att se det som är bra som jag inte alls jämt vill lyssna på, men du gör så jag ser alla de sakerna och att jag kan små le efteråt.  haha det kommer att ha det bra nu i helgen då ja kommer ha fullt upp med läsning och allting annat ^^ 
 
Malin: En sak lär jag bara säga, tack för att jag har dig i mitt liv som kan tala lite vett i mig då jag inte ser det som är bra. Och att du finns där om jag faller lite för hårt som kan hända i bland ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: