Söndag!

I morgon har jag tenta och snart ska jag och robbin gå och träna för att jag ska kunna någorlunda bra i morgon. I dag så har jag och malin spelat lol och vi vann båda gamen ^^ Sen så har vi ätit glass och grillat ^^ Vi hade gjort allting klart till simon kom hem så han fick en överraskning ^^ Sen så tror jag nästan att jag är känslig emot pollen -.- JIPPI! Men funderar på om jag ska göra ett pricktest för att kolla nogrannare om det är något som jag är känsligare emot. Men ska ringa min husläkare och kolla om man kan få någon tid rätt så snart. Irland har vi planerat lite vad de e vi vill göra :) De e riktigt najs faktiskt! :) haha ^^ Men de e ju inte heller så långt kvar dit heller ^^
Men jag är bara så chockad också på hur människor beter sig på vissa sätt..
 
 
Kommer skriva om gårdagen  lite senare ^^ Ska snart i väg och träna att ta puls och sånt på robbin när man är lite ansträngd ^^
Men jag är bara så chockad också på hur människor beter sig på vissa sätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: