Tisdag

Nu har jag varit i skolan sen klockan 12, och jag börjar nu bli uttråkad av allt pluggande.. Men det bästa är att det bara är 2 timmar kvar och jag vill typ bara hem. Har gjort i af 2 A4 sidor med arbetet som ska in, vilket är helt okej. Men jag skulle nästan behöva bli helt klar med arbetet så man kan göra lite med komplitteringarna, men de får jag blörja med sen. Men tre dagar till sen får jag åka till Ullared^^ Så det ska bli underbart kul! =)
 
Just nu har jag tagit en paus från allt pluggande, när jag  har suttit 3 timmar i sträck! Men känner mig i af duktig att jag har kommit så långt som jag har gjort ^^
 
Jag ska välla snart försöka sätta mig igen, men jag ska ta en liten paus i af ^^
Fick sova bra i natt och HELA natten också! Ett stort plus i kanten! Så jag vart i af utvilad till 100% jämfört med tidigare nätter! Så nu är jag  lite på bättringsvägen i af, tråkiga är ju att man inte får träna (springningen) nu heller, men jag funderar på om man ska göra något annat kul för att fördriva tiden ^^
I morgon ska man upp klockan 6 igen, eller som jag snart inte har gått upp på en vecka! Men det är ett möte och sen så kan jag sova hur länge jag vill på torsdag^^
 
 
Jag och malin ska ta en promenad i af i kväll^^ så det ska bli trevligt! =)  så man rör på sig lite hemma också förutom när man åker till skolan och så vidare:P
 
Nej ska välla fortsätta nu då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: