Plugg,plugg och åter plugg..

Nu i dag efter jag kom hem från Skärplinge efter jag har tagit bort stygnen så har jag städat lite, vilket blir mycket mer städ i morgon. Men jag har pluggat, och pluggat.. Oj... Glömde ett PLUGGAT! Har ju omtenta den 4 april. Vilket jag känner mig lite nervös över. Ska ha muntligt, med min lärare jag hade i förra kursen. Hon är väldigt bra lärare och tar en på allvar när de gäller allting, vilket är positivt! :) Så jag fick ett muntligt prov. Så heeela påskhelgen ska jag plugga. Ska fan klara detta provet :D
 
I morgon ska man på påskmiddag, det ska bli skoj^^.
 
 
Jag tror att Zeldan kanske ska ha kattungar :P haha hon börjar bli lite rundare om magen ^^ det kommer bli skoj om man har små missebebisar springer omkring här hemma sen :D, den som inte vill ha kattungar är robbin, men jag tror om han ser hur söta de är så kommer han nog gulla lika mycket som jag kommer ^^  Men vi får se vad som händer ^^.
När vi ändå pratar om Zelda så blir ju min missebebis 1 år den 11 april^^ Och keligare än någonsin! Hon är helt tokig i popcorn och chips! haha, minns när jag kom på Zelda då jag kom in i vardagsrummet och jag ser Zelda sitter på bordet  och sitter och äter massa popcorn! haha lilla nuss! Sen begöver vi inte tvinga att zelda ska gå ut en stund nu när de e fint väder på morgonen. Hon går äntligen ut frivilligt vilket är så underbart så! Och sen är hon lugn när hon kommer in, utan att köra race ^^ haha sötnöt!
Zelda har kommit och ska gosa med mig två dagar i rad hos mig, tackar ju inte nej, men just nu när jag måste plugga så mycket så hinner jag inte så mkt, men snart kommer de lugna sig så då kan hon och jag gosa lite mer än va vi kan nu ^^ Eller ja, jag tar mig oftast tid att gosa med lillfisen!
Jag är lyckligt lottad som har två underbara katter och en finfin hund, som ska fostras lite mer, men det är första hunden, så man kan inte exakt allting. Träning ger färdighet, så Rex är duktig på många sätt, han är bara lite dragig i kopplet, men de kan man få bort  med träning ^^ Och så fort jag har blivit helt bra i knä så ska jag börja med hårdträning med honom ;) Då blir de inge mer att dra i kopplet eller skälla på andra hundar  ^^ Vet hur gärna han vill leka eller hälsa på andra hundar. Men  nu är de matte som bestämmer! :D Men så fort jag har blivit stark nog i knä så då ska jag träna  mer och mer med rex, gå låååånga promenader! Det längtar jag efter! Bara ta me han och  bara njuta utav allting! Nu när de börjar bli sånt väder så man vill vara ute mer och mer ^^
Två av mina kärlekar låg så här när man satt och pluggade ^^ haha sötnosar!
 
 
 
 
I dag var jag och tog bort stygnen! och gud va fort de gick och de gjorde inte alls ont som jag trodde att de skulle göra.
Nej nu lär jag välla fortsätta plugga ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: