ONSDAG+ Operationstid ^^

Det är operation  för mig den 15 mars, gick fort det gick väldigt fort, menar jag var in i måndags :O , det har  gått sjukt fort, men det kommer nog bli bra^^ Får hoppa på kryckor någon vecka också :P
haha det  ska bli skoj ändå ^^ Så slipper man all värk ^^  Hoppas att det kommer bli så bra så jag kommer kommer bli som vanligt ^^

Haha, jag sitter och bara skrattar åt  hur skoj man kan ha åt skype :P Pratar med malin och sen sitter jag och pratar och spelar lips med Simon och Robbin ^^ och vilka diskusioner man har med dem  xD haha, kan ju inte göra annat än att skratta ^^ 
En bättre onsdagskväll kan man ju inte få ^^ haha, har kollat på Grey´s anatomy ^^ och det är verkligen ett favvoprogram för mig ^^ Jag har även pluggat massa i dag, fick bra hjäp att förstå min konstiga bok som jag ska använda mig utav, jävla kansig bok asså! Men snart så ^^ Snart kommer allting bli sneppet bättre ^^ Loooovar de :D  Sen har de hänt en grej^^, som ni kommer få se sen på bild ;)
Nu ska man snart sova så man orkar palla sig upp ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: