Onsdag :)

Det är massor som är på G. Har tenta på fredag grupparbete på onsdagen som ska redovisas och sen eget arbete som ska göras till den 8 ^^ Det Är nog mycket nu också för att vi snart ska börja med nytt moment, och det är ju snart slut på denna kurs:O Det är ju bara 5 veckor kvar på den kursen. OCh sen börjar nästa :O
Men jag har få¨tt många bra tips på hur man kan plugga inför  tentan, så nu vet jag exakt va jag ska plugga på ^^ När man får så bra tips på allting^^ Så i morgon ska jag plugga MYCKET MER!
Och i morgon är det en vecka sedan Ludde dog :/ Lite tufft är de ju, men det funkar rätt så bra ändå. Jag tänker fortfarande lika mycket på honom, och det är fortfarande lika jobbigt. Men jag vet att han har det så mycket bättre nu eftersom han slipper cancern.. Jag har i af bestämt mig för att det blir en tatuering med hans porträtt på, och det kommer att bli på skulderbladet.  Ska kolla upp va de kommer att kosta och sedan kommer det att bli av så fort jag har pengar till det. Jag ska bara komma på exakt hur jag vill att den ska se ut och hur jag vill ha den.
Så i morgon ska man både städa,plugga,tvätta gå ut och gå,lägga in alla räkningar och sedan bara ta de lugnt några minuter.. Ska ju laga maten också.. Sen i helgen ska jag kanske vara hundvakt å ^^
 
Det kom en bildbomb med, hittade lite fina bilder på Ludde, va lite svårt att hitta dem som skulle passa som bäst. Har så många olika bilder, har mycket på telefonen med, men vet inte hur mycket jag ska ladda upp på han, jag vill ju att de ska finnas massor av bilder, jag älskar ju honom och saknar honom som en tok, det känns forfarande inte helt okej med allting. Det kommer säkert bli en jobbig dag inför i morgon och att det inte alls kommer att kunna kännas riktigt 100%. Och det kommer säkerligen bli ett par inlägg till om honom. Men det är ju bara för att jag måste få bearbeta det som hände för snart en vecka sedan. Och jag kommer snart att kunna må bra igen.
Så kom det en liten bildbomb på mig å ^^ Eftersom att alla nästan tycker att jag ska bli blond igen :P Kanske ska färga om håret så man slipper tänka på allt negativt som har hänt under en tid som har varit jobbig för mig.
 
Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt sex and the city =)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: