Inför nyår ^^

Nu har vi städat och donat i många timmar^^ så nu blir det en liten paus ^^ Det ska bli så skoj i morgon ^^. Så i morgon ska jag åka ner och möta stina och Turid^^, sen ska jag hem och laga mat me de bästa och sen kommer malin ocjså mellan 2-3 tiden^^
2012 har varit ett år med många motgångar och en mycket stor förlust som har hänt för mig, vilket var att Ludde försvann, jag kommer ju inte ha råd just nu att göra porträtt på ludde, men jag ska tatuera in Lurven på min vänstra handled. Så det kommer att bli att nu två tatueringar till nu 2013^^
2013 ska bli mitt år, det ska bara bli mer positiva saker som görs^^
 
 
Nej i morgon ska de också bli en bra dag^^ tänker inte låta något förstöra de ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: