ångest!

Jag har legat å vridit och vänt på mig länge nu. Jag kan verkligen inte sova och  jag vet att Nate vaknar mellan 06.30 och 07.45 ca. 
Och sen ska vi på kalas också i morgon! Kommer vara så död! 

Jag vet inte hur jag ska bli av med min ångest just nu heller. Jag vill försöka lösa så många saker och det är bara sånt som far  runt i huvudet på mig. Jag är väl orolig med på samma gång, så det är 1 miljon  saker som bara snurrar i skallen-.- 
I mitt huvud så säger de att allting ska bli bra  och att det kommer ordna sig med allting. Men ändå är jag så orolig och funderar så mycket på framtiden. Hur kommer framtiden se ut? Kommer vi hitta ett hus som vi kommer att älska ? Kommer jag också klara körkortet ? Ja you  name  it! 
Jag är också så uppstressad över så många olika saker så det är så himla jobbigt och just att jag lär fixa jobbmailen, och så jag kommer in så jag kan se mitt lönebesked  osv. Och att januari närmar sig med stormsteg också,  vilket innebär att jag börjar jobba! Och då är man orolig för saker med det i stället då -.-  suck..  varför kommer allting nu när man måste sova? Så man Ska vara pigg? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: