redan onsdag 😍

Det kĂ€nns som om veckorna gĂ„r allt för fort! Jag hinner inte med ! 
Det trĂ„kiga var att jag Ă„ Nate Ă„ Malin inte kunde bada med öppnis idag, eftersom jag hade feber igĂ„r.  
Men idag Ă€r jag feberfri och har faktiskt hunnit med lite saker  i af :)
En nöjd liten kille som har fĂ„tt busa med jossan och farbror Martin en svĂ€ng pĂ„ kvĂ€llen 😍 och trĂ€ffa gammelfarmor  med 👌  och gammelfarmor  hade med sig kakor och bullar som hon bakat, och snacka om att  Nate va nöjd! đŸ˜Šâ€
Och han busade sĂ„ mycket sĂ„ jag tror att han somnade pĂ„ 5 min vid nattning xD 
Älskar att se Nate sĂ„ nöjd efter mamma Ă„ pappa var vĂ€ldigt  trĂ„kiga xD 

Vi kommer att ha en bra helg med massa bus och mys ❀ och vi ska stĂ€da Ă„ greja lite i morgon och fredag ^^

Ljusslingan Ă€r uppe 👌

 detta kommer bli perfekt  till Nates 1 Ă„rskalas ❀
Kan knappt förstĂ„ att det har gĂ„tt snart 1 helt Ă„r,  det kĂ€ndes som om det var bara nĂ„gon mĂ„nad sen Lilleman kom đŸ˜­â€  att spendera alla mina dagar med den största kĂ€rleken jag har, och  höra han sĂ€ga mamma Ă„ pappa Ă€r ett av de bĂ€sta jag har hört ❀ 
Han sĂ€ger ju nĂ„gra ord nu,  mamma, lampa,pappa, nej,  maju,  och Hej đŸ˜đŸ‘â€
Han har börjat Ă€lska böcker med 😍 sĂ„ just nu Ă€r det motorer ,  djur och böcker som gĂ€ller ❀❀ mammas lilla kille đŸ˜â€

Jag har klippt mig, sÄ hÀr Àr en förebild ^^ och hÀr kommer en efter bild ^_^
Det blev kort och jag Ă€r sĂ„ nöjd ! 😁 sĂ„ skönt ! Och det som Ă€r sĂ„ bra, nu ska jag hĂ„lla efter hĂ„ret och sĂ„ ska de fĂ„ vĂ€xa ut fint ❀ 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: