God morgon 😎

Solen skiner in genom sovrumsfönstret  och Nate har precis fĂ„tt mat och har somnat om 😍
Jag ska med mamma Ă„ pappa till Tierp med nate Ă„ handla lite ❀
Nate gosade lite med faster igĂ„r som kom hit efter vi hade varit med Robbins  pappa och farmor till Robbins pappas morbror och hĂ€lsat  pĂ„ 😀  han ville ha hjĂ€lp med datorn och sen ville han och hans fru trĂ€ffa lilla Nate  ❀
De bjöd pĂ„ god fika och kladdkaka 😍 och svens  morbror tyckte mycket om Nate 😁 han ville hĂ„ll Ă„ honom mycket 😀
De Ă€r sĂ„ snĂ€lla ! 😀
Det Ă€r nĂ„got som jag inte kan förstĂ„ hur snĂ€lla  Ă„ gulliga  mĂ€nniskor kan vara pĂ„ de sĂ€ttet 😀inte sĂ„ ofta man stöter pĂ„ Det kĂ€nns de som x) 

Men idag ska jag fixa klart en present som nĂ„gra ska fĂ„ 😊 och sen ska jag faktiskt Ă„ka till dollarstore  med bĂ€sta Malin och sen Ă€ta ute och se fifty shades  freed som jag har lĂ€ngtat efter 😍
Ska bli mys att umgĂ„s och fĂ„ prata lite skit 😂 men de kommer vara sĂ„ vĂ€rt det ! 😍
Men snart ska jag göra mig i ordning för att Ă„ka 😁

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: