fredag


Det är  redan 28de december och jag tycker att tiden går allt för fort. Vilket också betyder att det är 10 dagar ca kvar till jag börjar jobba igen. 
Det känns verkligen  så konstigt att börja jobba igen.  
Är väl lite orolig med för hur jag ska klara mig utan Nate i så många timmar! Kommer sakna honom varje minut av alla timmar. 
 Jag tycker det också ska bli skönt att få komma igång igen och att vi som familj ska få allt i rutiner ❤
Nate gillar ju förskolan, och det är bra för oss båda att få lite rutin och att vi faktiskt får växa som personer  båda två.
Vi  spelade spel som vi båda fick i julklapp. Och speak  out  var nog ett av de roligaste jag har varit med  om 😂 det var jag plupps Kristoffer och  Robbin ^^ 
Hade en helt perfekt torsdagskväll 👌
Det var så vackert då jag och Nate gick hem idag då Nate hade fått julklappen utav Ida 😍 så sjukt vackert ❤
Jag behövde verkligen en promenad idag,  och det kommer att älska på de sättet att börja  gå till jobbet nu innan vi kommer kunna börja cykla med Nate ^_^

Jag ska tvätta upp lite kläder och sen funderar jag om jag ärligt talat om jag ska börja packa kläderna ^^
Nä nu ska jag kolla lite mer på tv och förhoppningsvis virka lite mer nu och lugna mina nerver ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: