kväller?

Får jag ta kväller nu? Tänkte jag har gjort så mycket nu så jag orkar verkligen inte nå mer 😅
Tvättat 3 maskiner tvätt, diskat fixat massor ! Och nu vill jag gärna bara ta de lugnt !
Robbin håller på att söva Nate och jag sitter å tar de lugnt ! Det har varit en sån här dag då jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om, känner mig glad men samtidigt lite deppig. Vet inte riktigt vad det beror på, men de är väl bara en känsla jag har.  Som jag tycker är rätt vanligt för mig just nu, men i morgon ska jag fokusera på att umgås med vänner och bara ha det bra ! Inte tänka så jäkla mycket som jag gör annars. 
Jag har ångest också,  jag vet inte alls vad jag ska göra åt alla saker som jag har snurrar i huvudet heller! Fy fan! 

Saknar bebismagen  lite ☹❤ och jag älskar spendera tid med Nate ❤
Det som känns jobbigt är att det inte är så långt kvar på min mammaledighet  och att jag inte kommer få spendera lika mycket tid med Nate som jag är van vid, men det är ju ändå bra för både mig och Nate. Och speciellt nate som får lära sig leka med andra barn på bra sätt och sen få vänner med ❤



Nä nu ska jag väl ta kväller å hänga den sista maskinen tvätt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: