Badat för första gången i år 👌

Det har varit en rätt så fin dag, blåst lite men annars tycker jag att det har varit okej! 👌

I dag på kvällen så har vi varit till slada  och badat ! De va rätt så kallt men när man kom i va de rätt skönt ^^ de va ändå 21 grader i vattnet ^^
Tobbe ringde och väckte mig kl 8 x) men han va så snäll så han handlade åt mig på Gekås  nu när han är där nere 🤘
Och nu är min s4 äntligen lagad! Så de tackar vi Robbins kompis akke  för 👌 men nu får inte Robbin ha den igen x) vill inte försöka få tag i en  ny skärm igen till den 😅
Men dagen har varit rätt så bra, jag har faktiskt varit rätt så glad också🤗

Just nu sitter jag och tittar på beck och har ätit så mycket  vattenmelon xD så sjukt gott ! Och Robbin va så snäll och hjälpte mig med tvätten som hängde ute ^^  ska nog sova rätt så tidigt , måste köpa ett par nya vans, antingen i Uppsala eller Gävle?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: