Då jag är som lyckligast!

Jag är sjukt lycklig och känner att livet är på väg i rätt riktning för första gången känns det som 😍 jag vaknade idag och kände mina fjärilar i magen på ett sätt jag inte har känt på väldigt länge. När jag kollar på den som ligger bredvid mig å jag ser att det är mannen som fångade mitt hjärta för nästan 11 år sen 😍 även fast jag var för feg för att ens visa något fören ett par månader senare att jag gillade honom 😁

Han är min och jag kan inte sluta känna att det pirrar ❤

Han ligger här bredvid mig och sover, få han inte har vaknat än^^ han sover oftast längre än mig och då har jag chansen å känna hur lycklig jag är med denna människa 😍

Framtiden ser så ljus ut, ett liv med den som har valt att leva livet med mig och någon som säger de sakerna som kan få ens hjärta att gå i 120 knyck. Det är min robbin det ❤❤

Kärleken till dig robbin är ristat i sten❤ du är den jag alltid kommer älska 😘
Den snygga är min och bara min 😍😍😍😍
På sättet han håller om mig får hela magen att skrika 😍 jag är så sjukt kär i den där människan ❤ känns helt otroligt att han ville gifta sig med mig ❤❤❤ min man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: