Söndag och morsdag!

Jag och Robbin firade ju mamma igår för morsdag, så idag åkte vi till Svärmor och Robbins del av släkten och firade morsdag^^
Vi åt först på Kinabuffé och sen var vi på M/s livia och badade bubbelbad och basta ^^ Vi åt också chokladtårta och kakor ^^
Jag har varit så sjukt trött idag så det blir en väldigt tidig kväller för mig! Så ska snart gå ut med Rex och sen ska jag bara duscha och sen ska jag lägga mig, har inte sovit bra alls på hela veckan -.-
 
 
Men jag gillade filmen vi såg igår, inte alls så som jag trodde att den skulle vara, så det var ju kul att se att den inte var så ^^
Men i helgen som kommer hoppas jag att det blir riktigt bra väder ^^ Då Malin och jag ska se molly :D Som jag har längtat! :D
 
Nä nu ska jag gå ut med hunden och sen fixa lite inför i morgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: