Kväller :)

Dagen har gått så jäkla snabbt! och det är redan 1 oktober i morgon! Usch va tiden går fort! Allting går så fort nu mer och jag längtar nästan mest till julen redan nu också :P Detta året det kanske blir en riktigt bra jul :D  Det känns som om det kommer bli en riktigt bra jul just nu ^^
 
Snart ska jag kolla på keeping up with the Kardashians ^^ Så det är mitt onsdagsnöje och Robbin  kom och skulle hjälpa mig med min skoluppgift x) och det var jag inte alls beredd på :P Det är skönt att man kan lita på varandra där att de finns där när man behöver dem ^^
 
Just nu längtar jag också bara efter att vi ska åka till Ullared :D Shopping :D Det kan ju inte alls bli bättre än det  :D Då blir det ju också julklappar och födelsedagspresenter till en svägerska och systerdotter till Robbin :) Så det kommer att bli en riktigt bra resa och sen att Malin ska också med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: