Jobba fram till den 10 juli (Y)

I dag  blev jag inringd om jobb igen! Men dagen gick snabbt och jag har bara fram till den 10 juli nu som jag ska jobba, sen blir det semester med älsklignen! Så det ska bli skönt att få komma i väg å bara å njuta! :)
 
Helgen kan jag ju berätta lite om ;)
 
Lördag:
Då snodde jag Malin heela dagen/kvällen å en del in på natten ;) Vi kollade klart på the vampires diaries säsong 6 ^^Så det var riktigt najs! Vi åt kakor, och gurkstavar/äpplestavar till dipp :) Vi hade verklogen en supermysig dag i dag! Vi såg också på smällen då innan vi sa Kväller^^ Faast det blev prata en sväng med :D Och så gick vi två promenader med Rex och malin hängde med mig ut så jag fick hänga tvätt^^  Jag älskar dagarna då jag får umgås ordentligt med mina vänner ^^
 
Söndag:
Då skulle vi till Robbins syster och hennes man, på namngivelsecermoni  för deras dotter :) Och det var så fint väder och så sjukt fint ordnat! Älskar att man fick knäppa kort på allting och så kan man få framkalla å förvara ögonblicket! :D Så sjukt underbart! :)Jag sprang runt med amanda å fotade en massa :D UNDERBART! :D
Det vart sång av elin och det va så vackert! Och sen va de en riktigt bra dag ^^
 
Och nu ska jag kila i väg och göra lite annat ^^
bye! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: