Torsdag- Fixa komplittering och städa lägenheten

Fan va less jag blir på mig själv. Det är ingenting som stämmer alls med det jag ska göra,  så nu hoppas jag på att det blir rätt för en gångsskull! Det kommer att vara lite sisådär med alla saker men jag ska nog allt ordnna till allting nu så det kommer att stämma! Men det kommer att kunna gå bra ^^  Så jag ska försöka att göra lite nytta nu så kan jag ha en rolig helg med massa roliga saker att göra :)
 

I morgon ska jag till tandläkaren  för att fylla i lagning som hade lossnat, så då funderar  jag på om jag ska ta cyklen tierp  eller om jag ska ta bussen ner, men tänkte att jag skulle få fredagens motion  och så behöver jag inte göra något mer speciellt  ^^  Men kanske ska ta å låna mammas busskort ^^
 Har något att se fram  mot på onsdag i alla fall :D
 
Nu har jag också hunnit att springa också ^^  Så nu sitter jag med min komplittering igen och hoppas på att jag ska få ett G på den denna gången. Men jag hänger inte alltid med,  men jag försöker  och kämparglöden är det som är det som gör mig till mig!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: