Måndag - moment 2 har börjat

I dag började kursen med moment 2, det låter som om det kommer att kunna bli en mkt rolig kurs med allting med detta :) Och nu är det tre långa dagar som väntar mig nu :), och i går så sökte jag mina kurser till våren, vilket skrämmer mig lite ändå, jag har besltusångest..  Men jag står imellan kost och stress, båda  är intressanta och jag vet inte alls va jag ska ta. 
Men de lutar ju mot kost och jag har valt just det också som intriknking då när jag sökte kurserna :)
I dag va det också en kort dag, det va intruduktion till detta moment, men nu är det bara 5 veckor kvar:O?! På denna kurs och sen börjar nästa kurs.. Det är sjukt  att tiden går så här fort. 
Jag och malin gick promenad och i morgon låter det som om det ska bli intervallträning ;) 
Sen så har jag smidit lite planer på saker som jag vill göra i helgen ^^  men vi får se om det blir det som jag har tänkt mig ^^ 
Jag  är glad i dag, det känns som om det kan bli mycket bra saker som händer just nu i mitt huvud. Men det är mycket som händer runt omkring också, att jag inte vet alltid hur jag ska förhålla mig till negativa saker som finns omkring. Jag tänker mycket på många saker, och i bland lite för mycket.. Men snart så kan det vara så  att saker och ting känns bättre för mig, att man inte kommer att tycka att de kommer kännas konstigt.
Jag och robbin har också umgåtts och kollat klart på förhäxad, och robbin hade suttit och sagt  massa saker som inte alls stämde :P 
Men det va ett helt okej slut på 8 säsonger ^^ Men jag håller på att kolla om från början också ^^ 
Nej men ska bara kolla klart på ensam mamma söker och sen blir de sängen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: