Kvällen + pluggning!

Jag har pluggat heeela dagen  och jag slutade nyss med pluggningen. Jag har bakat äpplekaka och i morgon innan man ska åka i väg till stan så ska malin och simon  komma på fika innan vi drar och ska kolla på fiiiina bilar :D Och rex ska vara hos mamma och pappa  och få leka en massa med dem och junior! ^^
 
Nu på kvällen så lekte Rex med en vovve! Och oj så kul han tyckte de va! haha så skoj att se! han lekte med en jack russel pojke ^^ haha så söta va de också när de lekte! ^^
 
Och jag ska också börja planera lite tatueringar som kommer ^^ De ska bli två eller tre små, som jag ska göra om något tag, och sen ska jag göra en minnestatuering till minne av mor och farföräldrar!  och sen blir de välla några fler sen ^^ Men får se bara när de blir ^^ 
 
Jag sitter nu och kollar på förhäxad, och jag ska snart sova för jag ska hinna göra lite saker också. och jag är sååå trött i handen nu xD haha xD.. Men de blir så när man har skrivit massa, och nu ska jag typ bara sova och längta till i morgon.
 

I dag har det känts som om jag bara är hur låg som helst, att jag är en dålig vän och att jag bara gör alla besvikna. Jag vet inte varför eller hur de kan bli så, jag har bara varit så ortoligt låg nu under ett bra tag. känns som om jag ska gråta vilken minut som helst i bland, men kom på sen att de kanske va för att man fortfarande sörjer farmor och saknar henne så mkt. Men de kommer välla bli bättre man känner sig nog bara låg för saker som ligger och trycker som behöver få komma och bearbetas. Men nu ska jag snart sova^^
 
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: