Maskerad som kommer ^^

Jag vet vilka jag vill bjuda och  dem som jag tycker om att vara med ^^ Kommer att bli ett glatt  gäng som kommer att vara underbara ^^ Vet exakt hur kul vi kommer att få och va som kommer att göras ^^  och man måste även klä ut sig! Annars är de ju ingen sport ^^
Då ska de vara för bästa utklädnad  och i olika grenar ^^ Det ska verkligen bli superkul!  :D
 
 
Att fylla 23 känns rätt overkligt, det är mer som om man blir 18 känns det som, om två år har jag gått klart skolan och hoppas på jobb, kanske att vara mammaledig lagom eller lite efter man har fyllt 25. Jag vill verkligen ha allting de dära lyxen som att ha hus, barn och vara gift, något som jag önskar mig snart^^
 
 
Att sakna sina vänner  är inte alltid de lättaste, att de människor man bryr sig om mkt flyttar långt bort eller att det är något annat som gör att man inte träffas så ofta, önskar att man träffades  mer ^^ Men det är ju jobb, skola för mig och sen nu så är de att man är vuxen, men turen är att man har världens bästa vänner som man inte har kunnat ha bättre vänner utav.  Jag älskar mina vänner och de är de bästa som finns :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: