Söndagkväll, och en massa andra saker ^^

I dag har vi firat Robbins lillebror som fyller år i morgon =) Blev mycket goda kakor och god tårta, träffade även hela älsklingens familj och det var så skoj att få träffa alla igen! Just när det är mysdagar och spela sällskapsspel som är såå skoj =) Så då fick jag även träffa mysiga vovvar som man inte längre träffar så ofta, och som jag har haft skoj i dag! =) Pratade även lite med Robbins storebror om den tatueringen jag ville ha, har även pratat med deras storesyster lite granna å. Och jag pratar med dem för att få höra hur dem tycker och lite sådant^^ Eftersom jag inte är så bra på tatueringar ^^  I dag har jag även varit på en promenad med en väldigt fin och bra vän. Och det va en trevligpratstund. Vilket resulterade till att jag gick även till mamma och pappa. Träffade dem och prata lite, Det är verkligen så att man har varit dära rätt mycket nu på senare tid, som i går va man dära nästan hela dagen, och sen är det så skrattretande att människor kommer och säger så mycket konstiga saker.. Men det är ju bara så, att bita i hop ^^
 
Robbin tycker att jag ska fixa något sådant igen om jag inte ska bli svarthårig igen. Men det är ett sååå svårt val! Jag gillar mitt svarta hår.. Men kanske är de dags att byta till någon annan hårfärg? Eller gå tillbaka till min "riktiga" hårfärg?  Men jag vet inte riktigt, för just nu ser jag nog mest ut bara som en sak som inte vet att man ska färga utväxten ;) haha.. Nej men annars låter jag bara färgen gå ur och sen får man fram min riktiga.. Va tycker ni? KOM MED FÖRSLAG! :D
 
I morgon blir det skola, även fast det är min lediga dag^^ Har ett grupparbete som ska in på onsdag och ska redovisas på onsdag. Så Det är ju bra att man åker in rätt så långt innan man ska fixa de blir klart ^^ Det är skönt att man har hamnat i en bra klass ^^ Känner sig att man i alla fall har några att prata med i klassen och det är bara super trevliga människor som är i klassen^^ AWESUME!
 
Skrev ju min första tenta i fredags, alltså man stressar upp sig för mer än va man behövde tycker jag. Men nu vet jag exakt hur det går till i af ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: