Torsdag och Pluggdagen! =)

Idag har jag varit med svärmor ett tag, och sen har jag varit hemma och lagat mat, fick lite besök som jag inte var beredd på att få i dag :) Men de är alltid lika trevligt med besök som kommer och hälsar på =), I morgon är det hemmastudier och jag ska studera hela dagen, och äntligen göra klart hyllan som ludde ska stå på. så det kommer äntligen bli klart och gjort=)
Det ska bli skönt att det blir lite ljusare nu med snön  som ligger som ett vitt täcke över marken. Det märks äntligen att det börjar bli vinter och börjar verkligen bli mysigare ute!  Och man får lite mer julkänsla äntligen =)
 

I morgon ska ja nog gosa mer djuren och möblera om tror jag, i pauserna då  jag har pluggat. För i  morgon ska jag lätt göra mkt här hemma, ska nog faktiskt bara chillar och ta de lugnt :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: