Lördag=)

I dag har man varit lite snäll och hjälpt Elin :) Men det är klart att man hjälper familjen såklart! :) Även har hon hjälpt mig massor^.^ Även fick jag ett stort brett leende på läpparna i dag då en väldigt speciell person för mig ringde:D Nicole :D:D.. Vilket va det roligaste när hon ringde ^^ Skrattade och va bara allmänt glad :) Äntligen åker vi snart i väg! Ska bli underbart att få komma i väg. , men kommer att sakna djuren så mycket! Men en snäll mamma och en snäll Elin ställer upp =) Elin och hennes kompis ska vara kattvakt :) och mamma och pappa tar Rex ^^ Men det ska även bli skönt att få göra lite mer saker nu å, vara en vecka i Göteborg är inte alls fel =) Älskade Gbg ^^ I dag har jag även känt mig lite bortglömd eller va man ska säga. För att det har varit så mycket med allt och vet inte heller om det är för att man är lite stressad inför i morgon heller.. Det är även fint väder som det har varit ett par dagar denna vecka! Underbart! Så jag ska även packa badkläder så vi ska kunna bada nere i gbg ^^ Awesume! Första doppet för i år då rå ;) haha ^^ Jag ska försöka att uppdatera er lite hära på bloggen om livet nere i gbg för oss ;) haha nej men våra äventyr i af, som liseberg och så :) Nej kanske ska göra lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: