Söndag som är rätt rolig^^

I dag har man ått promenad med Rex  och han såg änder som han tyckte var roliga^^ och jag har gått långpromenad med Elin och fått pratat av mig lite, Va väl behövligt ^^ Sen håller jag och älskling på att möblera om lite i vårat vardagsrum^^ inte nå speciellt mycket bara lite ^^. Så vi själva är nöjda med det som är viktigast^^.  Och I morgon händer det nog inte så mkt.  Ska över till svärmor och svärfar^^ Ska vara där en stund och sedan ska jag nog bara vara hemma, finns inte så mkt att göra heller ^^ Och jag har ju några underbara djur att umgås med också när jag är hemma ^^ Men i dag har jag även pluggat och varit jätteduktig^^ Har tagit en liten paus nu och ska greja hemma lite med allting. Och i morgon ska man bara ha skoj och ha de mys^^ snart Ullared med ^^


Kommer att bli awesume med allting :D:D .. Ska nog snart ut och åka inlines med :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: