längtar efter sommaren!🎉

Jag längtar massor efter sommaren nu,  först får min bästa vän en liten om 40 dagar är den beräknad! Så ja, jag längtar massor nu^^ och lillan kommer ha en kompis redan från födseln ^^ 
Och Nate får också en ny kompis ^^
Jag längtar efter semestern med, få fixa mer med huset och trädgården ! Jag har massa saker som jag har tänkt att fixa ^^

Nu längtar jag efter helgen och det kommer gå så sakta den sista stunden.  Och i kväll blir det Tierp och umgås lite med mamma å pappa, Robbin ska ändå spela Diablo 17.00 så då känns de inte så roligt att vara hemma just nu
 Så vad passar inte bättre än att åka i väg ett par timmar?  Vi ska äta pannkaka till middag idag och sen ska vi åka till  Tierp ^^ 
Och i morgon blir det namngivning  för lilla Lilly ^^ ska bli så kul ^^(Nates tremänning) och sen ska jag nog bara ta de lugnt efter namngivelsen:)
Nate var på bvc i onsdags, och han skulle ha fått vaccin  då, men eftersom han hade haft feber så fick han inte ta de så vi ska tillbaka dit den 24 /5 å då får han sin spruta. Men ungen är 82.2 cm lång och väger 11.4 kg ?! När blev han så stor ?! Jag hinner verkligen inte alls med ! 18 månader och  82.2 cm lång och väger 11.4 kg?  Stora killen ❤🥰🎉
Vi var till lekparken en sväng igår med , och  snacka om att han trivdes ^^ vara massa bus 😅
Nate fick en medan å från dagis igår,  men jag såg den inte fören i morse då jag lämnade Lilleman där ^^ de hade haft nå lopp där igår ^^ så han hade fått melon efteråt! Och han som älskar melon med ! 🥰
Men nu längtar jag mest bara hem för fredagsmys med Nate och helg! 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: