Redan januari :O

Att tiden kan gå så fort som den har gjort den senaste tiden är helt sinnessjukt!  Och jag har så mycket att tänka på och att det kommer bli mycket ett tag. Men det  kommer med tiden bli riktigt bra. 
Det kommer att bli roligt med ^^ 
 
Jag har längtat efter denna dagen så länge nu och äntligen är det snart dags och jag kan knappt bärja mig ! :D 
 
 
Det kommer att bli så roligt med så många saker nu :D LÄÄÄNGTAR :D 
Sommaren längtar jag ännu mer till! Och jag funderar på om jag ska ta och kolla lite priser på en sandlåda, och en gungställning åt lilleman ! :D 
Tänka sig att tiden går så fort egentligen! Tänk att  hela föräldraledigheten är snart slut, och allt ska gå tillbaka till  jobb och förskola, och det kommer bli spännande och se hur Nate kommer utvecklas och hur fort det kommer att gå nu när man inte kommer att vara hemma med honom  hela dagar längre. 
Och jag hoppas också på att han inte kommer att gråta varje dag efter han har börja vänja sig vid dagis när man lämnar och hämtar honom.  Mest för att det verkligen känns jättejobbigt när man ska lämna honom på förskolan, även fast jag vet att det bara är för stunden då. 
 Helgerna kommer betyda väldigt mycket mer då när man kommer börja jobba, just för att  jag inte har exakt lika mycket tid med honom på vardagarna. Men jag säger bara det! Guud va skönt det kommer att bli att få kunna spara pengar och kunna åka på någon mysig semester i sommar med älskade lilla killen <3 furuviksbesök och sen eventuellt kanske kunna åka upp till stugan och åhja! Umgås med familjen och nära och kära :D '
 
 
Nej nu ska jag äta, duscha och sen sova :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: