1 dag kvar på mammaledigheten 😱

Det känns verkligen sjukt,  att tiden går så ruggigt fort!  Jag är verkligen inte redo känns de som 😂
Men jag får  i af 4 dagar på mig  att vänja mig innan det blir morgonrutin  för mig å nate ^^  så jag kommer spendera min sista dag med förhoppningsvis det sista från lägenheten och vi  bara behöver städa den. 
Så i morgon hoppas jag att Nate sover lite längre ^^eller ja, Robbin kommer gå upp med Nate  i morgon ^^  men vi har massor att göra och blir väl inte att sova jättelänge direkt!
Jag är redan  jättetrött  och höll på att somna med Nate.  Men ska göra lite nytta och sen i morgon Ska vi skriva de sista pappren till huset. Sen är det verkligen vårt hus!  Det känns så sjukt redan men  de känns samtidigt så bra och nu längtar jag bara till vi   kommer i ordning 😍
Fika  med Jenny sen i fredags ^^ eller ja bild från det i af ^^  så sjukt gott ^_^ 
Hoppa in å duscha och sen sova ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: