Redan eftermiddag!

Nate vaknade väldigt sent idag lär jag ju säga för att vara han de senaste dagarna! :) 
07.20 kollar jag klockan, så tiden har ju gått riktigt fort lär jag ju säga! Började med lite frukost och promenad med hund och barn! 
Sen var vi ute på gården och lekte samtidigt som jag rensade ogräs på framsidan plockade bort nates alla leksaker som ställdes in i boden. Så får man ta fram om vi ska vara ute och leka i stället.  Fick ge upp då när nate vägrade sluta springa mot vägen och  upp i backen, så då fick vi oss en skogspromenad och hittade lite svamp i af,  och nate tyckte det var så roligt med  lingon och blåbär. Hemåt igen och äta lite lunch för nates del och skölja av honom efter skogen så han inte får nå fästningar, sen gick vi ut i vagnen och sövde honom för vila. Då passade jag på att klippa gräset så mkt som kroppen orkade med. Nate sov så gott i vagnen så jag hann äta och duscha själv sen med ^^ Så nu ska vi snart börja med middagen och fixa lite mer. får se om kroppen tillåter i af.. 
 
Har också haft med mig nate och hängt tvätt, och vikt tvätt. Inte alltid det lättaste men det behövdes göras. Börjar  försöka hinna med alla saker som ska göras inför hösten innan det blir för sent, dåliga  väderdagar kan jag försöka fixa i  hans  nya sovrum, så vi blir klara någon gång med alla sakerna som ska göras innan lillan kommer. Jag hade viljat vara klar  med alla saker och speciellt hans sovrum i fall lillan skriker rätt mkt på nätterna :)Men det är väl bara att vänta och se vad tiden har att utvisa med alla sakerna !  
 
Vecka 35 (34+2) idag och har 39 dagar kvar totalt ! Enligt BF i af ! Men får väl se om hon väljer att stanna inne där kortare eller längre tid  :P Går gärna inte över tiden! Hade varit skönt att slippa denna gången! Men slipper ju i af kejsarsnitt (Y)
Idag ska vi också göra flaukorv i ugn :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: