I morgon är det öppnis 😊

Nu är de två veckor utan öppnis på onsdagar. Men sist var Nate sjuk, så i morgon är det äntligen dags igen ^_^
Så vi ska dit och leka och sjunga en sväng och sen ska vi hem och fixa lite ^^
Jag har också gått ner 1 kg sen jag fick upp 3 x) men  nu ska jag försöka  varva  ner och ska ta en dusch  och sen ta lite te ❤ 
Nu på kvällskvisten har jag rensat massa gula kantareller och Nate har lekt massor med Robbin 😍 det märks att han har saknat honom idag ❤ som vanligt ^_^ 
Tror han saknar honom på dagarna bra mkt ^^

Ska bli så mys i morgon! Älskar verkligen att busa och leka med Nate och sen att han kan leka med andra barn med 😊

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du på öppnis fler dagar än bara onsdagar?

Svar: Nä bara onsdagar här där jag bor ^_^
Kida .....

2018-09-19 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: