Tisdag- Fixa hemma och försöka göra allting som jag inte hann igår x)

Idag har vi gått vår lilla vanliga promenad, och jag har också tagit fram mat till middagen. Har också försökt att få bebis sova middag, vilket inte har varit de lättaste än så länge. Så får se om han vill sova lite... 
Vi har lekt massor idag och gått med lära gå vagnen ^^ 
Så i kväll tänkte jag att eventuellt träna, springa en tur! Något som jag verkligen skulle behöva  det nu för att få rensa skallen. 
Sen ska jag packa lite inför helgen, då vi ska spendera helgen hos svärmor i Sala, så jag vill packa klart allting så jag inte glömmer något till Nate. Men det kommer nog att bli bra :) 
 
Det känns som om jag inte har hunnit med så många saker som jag ville ha gjort idag, men jag har hjälpt pappa med hans CV och skickat det till det företaget han ville att jag skulle skicka det till. Så han får lära sig hur det går till allting. 
Men det kommer att bli bra då han får lära sig alla saker.
Jag tänkte försöka vila lite jag med, men lilla killen vill verkligen inte alls vila, så får se om han somnar snart. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: