Ska väl sova snart 👌

Fy va trött jag är idag! 
Jag har varit så himla låg idag, och jag hoppas att jag slipper känna såhär. Det är bara jobbigt just nu. 

Jag har för mycket i huvudet samtidigt då jag känner mig som en dålig mamma igen.. för att jag inte känner mig tillräcklig  😦 tycker att de är så svårt också att veta om man verkligen är tillräcklig. Jag tror också att jag ställer för höga krav på mig.  
Jag tror det har mycket  med att göra att jag är stressad  och det är därför jag sover så dåligt med. 

Idag har jag hunnit med lite saker i af. Tvättat lagat mat och diskat. Så i morgon blir det att fixa mer tvätt och bädda rent. Så jag ska försöka hinna med att gå en långpromenad   med👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: