helgen 😊

Helgen har varit bra, jag har varit lite lĂ„g i natt och idag. Har inte kĂ€nt mig som en bra mamma.. har varit utav olika anledningar och jag har drömt mardrömmar bara. Att jag skulle vara en av de sĂ€msta mammorna ever  och att jag inte skulle vara en bra mamma till 2 barn.  
Men de e sĂ„nt jag bara fĂ„r i bland. Och jag kĂ€nner ocksĂ„ att jag har haft dĂ„ligt tĂ„lamod i helgen. Jag tror att jag har sovit fruktansvĂ€rt dĂ„ligt och alla mardrömmar jag har haft.  Och sen att jag har varit orolig över sĂ„ mĂ„nga saker. 
Men jag mĂ„ste se till att  börja fĂ„ lĂ€ra kĂ€nna mig igen pĂ„ nytt och Ă€rligt talat se de sakerna jag gör alla saker för min son. Och att jag ocksĂ„ ska lĂ€ra mig att kommer stressa ihjĂ€l mig sjĂ€lv utav alla saker. De va sĂ„ lĂ€nge sen man sĂ„ de va sjukt roligt att spela 😍👌 trevligt folk och mysig stund ^^ och jag tror att Nate Ă€lskade att bara hos Malin och  Simon och gĂ„ Ă„ kolla i lĂ„dorna xD och springa runt xD sĂ„ alla som  var dĂ€r fick  springa överallt xD 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: