fredag 👏🎉

Jag har haft en mysig dag med Nates ena gudmor Malin ^^ vi har bakat och busat med Nate ^^ och  vi har pratat om allt mellan himmel och jord ^_^
Vi  var hos mina föräldrar  eftersom jag var hundvakt, och det var faktiskt skönt att slippa denna skruttiga lägenhet, skäms att bjuda hem folk.  Och såklart har vi ju mycket saker..  Men jag önskar att vi  hade bättre plats och finare ställe. Jag vill bara flytta härifrån.. 
Meen .. i alla fall så åt vi pizza och bara myste ! Och jag tycker det har varit en riktigt  bra dag ^^

 En perfekt fredag även fast jag nu på kvällen känner mig så nere, mina tankar går till de dark Palace när jag sitter själv just nu. Jag känner mig bara så förvirrad på vissa saker.. 

 Dessa två fick Nate av mormor och morfar  😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: