städa städa städa..

Nu har jag tagit lunch, i all städningen.  Det känns att jag inte har hunnit med så mycket jag tänkt.   Fick Nate att somna och då passade jag på att städa lite innan jag tog lunch.  Men ska väcka honom runt 14 så  han inte sover för länge. 
Men jag har i af hunnit en Hel del  i vardagsrummet, sen blir de bara damma och  dammsuga å skura, men de kanske man hinner på fredag ^^
Och sen blir de eventuellt simma, får se hur resten av veckan utspelar sig ^^
Jag lär försöka hinna göra mer idag även fast jag har en riktig  buse här hemma xD 

Kokat nappar  och diskat  har jag i år hunnit med ^^ det fattas bara att märka kläder och faktiskt hinna med lite mer och sen börja med maten i god tid ^^ blir kött potatis och sås 😍 och tänkte försöka hinna damma i vardagsrummet med ^^
Aja, städa lite mer innan bebis vaknar ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: