slagit in lite mer julklappar

Nu är jag äntligen klar med julklapparna ! Och till mina två secret Santa ^^
 Så idag har jag fått slå in Leonas  julklappar som Robbin  köpte, jag som älskar att slå in paket !  Men nu är jag äntligen klar så man kan andas ut! 
Idag har vi besiktat  vår bil också, blev ombesiktning Men de e bara att fixa å fixa in igen på besiktning ^^ och sen har jag bara varit hemma.
Jag har varit så trött och  sådär och har inte kunna sova alls,  men i morgon ska man väl äntligen kanske andas ut. Förhoppningsvis!

I morgon blir det öppnis och kanske sista gången för Nate att vara där, beroende på hur det det med dagis kommer fungera :) 
 Fredag blir det begravning jag ska gå på,  känns lite jobbigt men det går nog bra.. allt känns så konstigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: