👏

Jag vet inte riktigt vad jag ska döpa detta blogginlĂ€gg till. 
Kan vĂ€l skriva frĂ„n i fredags,  jag mĂ„dde Ă€ntligen bĂ€ttre !  
SĂ„ Malin och jag hade planerat att Ă„ka pĂ„ spökvandringen  och Ă„ka och simma. Men hon fick feber och en rejĂ€l förkylning!  :/ planer har lĂ€tt för att Ă€ndras, de Ă€ndrades ganska mĂ„nga gĂ„nger förra veckan,   i onsdags skulle jag och  Malin bada med öppnis  med bebis, men nej.. dĂ„ hade jag feber och alla andra saker som Ă€ndrades..  det Ă€r sĂ„ trĂ„kigt att de Ă€ndras  för jag skulle ha trĂ€ffat en annan vĂ€n, men dĂ„ Ă€ndrades det ocksĂ„:(  och det Ă€ndras nu under hösten dĂ„ det Ă€r sjukdomar..  :( 

Men pĂ„ fredsgen sĂ„ valde jag att baka lussebullar  😍 och sen Ă„kte vi till svĂ€gerskan och gick pĂ„ spökvandring och frĂ„gesport ^^ var sĂ„Ă„Ă„ mysigt! 
Och jag överraskade en sjuk Malin med lussebullar Med ^^ tĂ€nkte att nĂ€r  man Ă€r sjuk sĂ„ behöver man gott ! ^_^
Lördagen var jag med mamma Ă„ pappa Ă„ handla lite.  Köpte lite mer till Nates 1 Ă„rskalas som jag tror Ă€r helt planerat nu ^^ vi Ă„t middag med Nates farfar och farbror och jossan  :) och jag var sĂ„ hes och förkyld men de gick  bra Ă€ndĂ„ ^^ pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ Ă„kte jag med Malin och Simon som skulle sĂ€tta ljus för alla vĂ„ra nĂ€ra Ă„ kĂ€ra som hade gĂ„tt bort sĂ„ dĂ„  fick jag följa med ^_^ och en Malin som mĂ„dde bĂ€ttre 😍  
och sen i gĂ„r stĂ€da vi faktiskt  mest ^^ och de e rĂ€tt mkt kvar, och  jag hoppas pĂ„   att jag hinner klart allting i morgon 👌👏
Idag bakade vi kakor  till Nates kalas ^^ sĂ„ kul !  Och stĂ€dning med sĂ„klart ^^ Å nu lite bilder frĂ„n helgen ^^




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: