varma dagar 🍩

Idag och i gĂ„r har vi haft det vĂ€ldigt varmt hĂ€r.  
Men man ska inte klaga pĂ„ vĂ€rmen, men det Ă€r sĂ„ svĂ„rt att klĂ€ Nate nu nĂ€r det Ă€r sĂ„ varmt.  Han vill helst vara i blöja hela tiden  i denna vĂ€rme ^^
FörstĂ„r honom sĂ„ vĂ€l! Haha de har varit sĂ„ Ă€ckligt varmt ! 😅
I gĂ„r var jag i GĂ€vle och Valbo med Amanda Ă„ cita. Nate Ă€lskar att Ă„ka bil och sen fĂ„ vara med överallt ^^  och han pratade massor och tyckte jĂ€ttemycket om att fĂ„ massa gott ^^ först lite gröt och sen lite pĂ€ronspure ^^ vilket han Ă€lskar ^^
Och  igĂ„r hittade jag Ă€ntligen en termos till Nates vĂ€lling och ersĂ€ttning med 👌 sĂ„ i morgon ska jag testa om den hĂ„ller vĂ€rmen ^^
Och i morgon ska jag hĂ€lsa pĂ„ Ida en svĂ€ng med😊
Idag sĂ„ har det varit en dag som har varit varm och jag har inte mĂ„tt sĂ„ bra, men det blev bĂ€ttre mot eftermiddagen. 

Haha jag hittade denna bilden 😂 lite rolig 😅

Ska försöka hinna med att göra lite nytta i morgon med ^^

Nate sover och han har inte sovit sĂ„ mycket idag, tror det har varit  lite för varmt för honom idag. Men nu sover han och  han verkar  sova riktigt skönt  och han sover vĂ€ldigt bra i hans sĂ€ng ^^

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: