Glad valborg !😊














Lite bilder frĂ„n dĂ„ vi var och kollade pĂ„ majkase  i Strömberg ^^
Vi har haft en riktigt bra valborg! Innan Robbin kom hem frĂ„n jobbet sĂ„ hade jag handlat  lite mat och varit hundvakt. SĂ„ gick vi över till Nates farfar dĂ€r hans farbror och  hans tjej och en vĂ€n var ^^ Nate Ă€lskar verkligen att busa med dem ^_^
Sen nĂ€r tiden började nĂ€rma sig halv 4 sĂ„ lutade  sig Nate mot Jossan  sĂ„ han höll pĂ„ somna efter allt bus, sĂ„ vi gick hem och sĂ„ pĂ„ jag honom i hans sĂ€ng och  han somnade direkt! 
Vid 19 kom Malin och vi skulle grilla  och kort dĂ€r efter kom Martin och jossan igen ^_^ sĂ„ vi grillade och hade trevligt ^^ 
En trött Nate somnade efter vi hade kommit hem och han vaknade nyss för lite mat, sjĂ€lv va jag sĂ„ dum att jag inte pĂ„ mig efter Malin och Simon hade Ă„kt hem.  Men nu nĂ€r Nate har fĂ„tt mat sĂ„ ska jag sova . Är sĂ„ trött! 
God natt.😀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: