tisdag đŸ˜Ș

Idag har jag varit Ă„ hjĂ€lpt mamma Ă„ pappa med deras hund  och sen har jag och Nate gĂ„tt en hĂ€rlig promenad med Rex och Ă€ven en promenad sjĂ€lva bara Nate Ă„ jag ❀
Jag kan knappt fatta att jag har varit mamma i 4 mĂ„nader och det Ă€r verkligen en  amazing  kĂ€nsla som man har. 
Är sĂ„ tacksam över att jag har  Nate och Robbin  med ❀ Robbin gav mig verkligen de bĂ€sta som finns  💞

Jag har hĂ„llt pĂ„  med att diska lite plastburkar som jag ska ha Ă„ lĂ€gga kakor i till dopet 😍 har inte riktigt kommit pĂ„ alla kakor jag ska göra Ă€n, men de mĂ€rks ^_^
Och jag ska koka lite potatis och göra lite grĂ€ddsĂ„s  och köttbullar 😊👌 och  sen ska jag försöka hinna med att plocka fram  lite mer storlek 68 👌 man vet ju inte nĂ€r  Lilleman kommer att vĂ€xa ur storlek 62 ^_ jag vĂ€ntar ocksĂ„ pĂ„ att jag ska fĂ„ hem lite mer klĂ€der i storlek 74/80 😃👌
Ska ocksĂ„ bli kul att fira Robbin i helgen och att vi ska fĂ„ ge honom presenterna ^^ 
 
Jag Ă€r sĂ„ lycklig med min lilla familj och jag vĂ€ntar nu bara pĂ„ att flytta till hus och njuta  mer ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: