Hittat födelsedagspresent till nästa vän ❤

Idag så har jag tränat i 45 min och bastat plus att jag har hunnit köpa ej födelsedagspresenten till bästa vännen som fyller om 2.5 månad 😅
Och nu sitter jag på bussen hem till mina fina killar 💞
Saknar dem så mycket nu 💞
Jag ska taggad till promenad med hund å vagn och ska försöka få med mig min man också 💞

Men jag har kollat lite på vad jag ska göra när jag kommer hem och sen ska jag packa det sista inför i morgon 😊 och jag vet en glad hund i morgon som ska få vara hos mina föräldrar medan vi är hos svärmor💞

Jag tycker de känns så bra med de personer vi valde till gudföräldrar ❤ och vet att Nate kommer få lära sig massor av saker från dem 💞
Aja nu ska jag fokusera på vägen så jag inte blir  åksjuk  👌😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: