en jobbig dag..

Det har inte varit min dag alls idag, Nate har varit världens snällaste lilla killen ever! Och jag har känt mig lite låg, jag hinner inte med alla saker jag vill/behöver alls längre :/
Jag har fixat  hemma medan Nate har sovit eller att han har varit med Robbin.  Kylskåpet har jag städat som jag gör varannan vecka, och jag är så less  på vårt kylskåp-.-
Och jag har hållt på med tvätt och allting annat, å de känns som om jag inte hinner med att göra mer saker. Men de blir väl bättre, hoppas jag i alla fall . 
Och jag funderar på om jag också ska hoppa in i duschen  om ett tag och sova rätt tidigt så kan jag åka tidigt till Gävle och träningen 👌så kan jag fixa lite mer sen i morgon då jag kommer hem.  
Nate fick lite nya kläder som han kan ha i sommar tror jag, får se 👌 lite storlek 74/80 😃
Och de kommer 25 plagg till va jag vet 😊nä ska bada pojken snart och sen är de min tur och sen blir de nog att sova 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: